loading...
موضوعات روز
ADMIN بازدید : 89 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
 
 

 
 
 
تقریباً ۱۳٬۰۰۰ نتیجه(۰٫۸۲ ثانیه) 
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: 2 روز قبل از مرگ اولادی با او در کلینیک بودیم و هنوز بابت این اتفاق در شوک هستم.

کاپ | چشمی:4 تا ابد برای استقلال است/مثل خیلی ها فقط در ...

cup.ir/sport/.../487/چشمی4-تا-ابد-برای-استقلال-استمثل...ها.../121130
۶ ساعت پیش - چشمی:4 تا ابد برای استقلال است/مثل خیلی ها فقط در یک جام مدعی نیستیم! ... اتفاقی است که افتاده است. ... من قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم.


۵ ساعت پیش - 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم. هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: 2 روز قبل از مرگ اولادی با او در کلینیک بودیم ...
4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم. هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: 2 روز قبل از مرگ اولادی با او در کلینیک بودیم و هنوز بابت این ...

4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می ...

khabarche.ir/.../4-تا-ابد-برای-استقلال-است--قطعا-برای-سال-بعد-استق...
۵ ساعت پیش - فوتبال استقلال ظهر یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1395 خبر 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم.

4 تا ابد برای استقلال است* قطعا برای سال بعد استقلالی می ...

www.titremomtaz.ir/.../4%20تا%20ابد%20برای%20استقلال%20است*%...
تصویری کمیاب از جدال استقلال و پرسپولیس که هرگز ندیده‌اید · خبری خوش برای قرمزها؛ مهدی طارمی ... 4 تا ابد برای استقلال است* قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم.

4 تا ابد برای استقلال است قطعا برای سال | جام نیوز

lavdan.ir/l.php?u=4-تا-ابد-برای-استقلال-است-قطعا-برای-سال...
مایلی کهن: قلعه نویی کوتوله، گروهبان قندلی و نوچه پرور است · آمریکا کدام دارایی ایران را بلوکه ... 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم.

جام نيوز - ورزشی

www.jamnews.ir/service/sport
واکنش ترسناک "رامین رضاییان" بعد از برد "پرسپولیس" + عکس. دکه مطبوعات .... 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم · ۴ تا ابد برای ...
4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم - اخبار فارسی.
کاپ/ هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: 2 روز قبل از مرگ اولادي با او در کلينيک بوديم ... چشمي: 4 تا ابد براي استقلال است ... من قطعا براي سال بعد استقلالي مي مانم.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - چشمی: 4 معروفِ ما 12 امتیازی ...

90tv.ir/.../چشمی-چهار-معروف-ما-12-امتیازی-بود-مثل-بعضی-تیمها-فقط-د...
۵ ساعت پیش - چشمی: 4 معروفِ ما 12 امتیازی است/ مثل بعضی تیمها فقط در یک جام مدعی ... 4 تا ابد برای استقلال است. ... من قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم.
۴ ساعت پیش - دارد دکتر و محمدی ویژه داشته که تلاش را می تا هرچه شرایط در را کنم. خوبی و .... 4 تا ابد برای استقلال است. ... من قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم.

شک نکنید تا ابد پرسپولیسی می مانم - فان سیتی

f30t.ir/search/?...تا+ابد...می+مانم++++++++++++++++++++++++
وی ادامه داد: با تراکتورسازی مي‌مانم اما تمرکزم روی این موضوع است که سال بعد به ... چشمی: تا ستاره سوم در استقلال می مانم ... دوتایش را که قطعا امسال تجربه مي کنیم. ... خبرآنلاین: استقلالی ها که این روزها مدام از سوی پرسپوليسي ها متهم به جعل سند مي ...

خبرخوان ساتور

www.satoor.ir/
ساتور تازه ترین عناوین خبرگزاری ها وپایگاه های خبری رارصد می کند. موتور جمع آوری ... 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم [9 دقیقه پیش].

خربزه ای بودن سر نوزاد راهکار چیه | نی نی بان - خبر پو

khabarpu.com/n.php?u=خربزه-ای-بودن-سر-نوزاد-راهکار-چیه...
۵ ساعت پیش - 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم .... ممکن است که این خربزه ای بودن سر نوزاد فقط از نظر شما غیر طبیعی باشد و نظر ...
بیانیه علیه کی روش در تمرین استقلال کار چه کسی بود - جام نیوز - 5 دقیقه پیش ... 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم - جام نیوز - 5 ...

هافبک “پرسپولیس”: کاپیتان استقلال به گردن من حق دارد - خانه

newsfile.ir/.../هافبک+“پرسپولیس”%3A+کاپیتان+استقلال+به+گردن+...
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز می گوید تمام دوربین ها و شبکه های تلویزیونی نشان دادند ... 4 تا ابد برای استقلال است قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم هافبک تیم ...

4 تا ابد برای استقلال است قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم

addit.ir/.../4-تا-ابد-برای-استقلال-است-قطعا-برای-سال-بعد-استقلالی-م...
4 تا ابد برای استقلال است قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم.
آمریکا توان حمله به ایران را ندارد/ در صورت جنگ با ایران ضرر زیادی به آنها وارد می .... ۴ تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم info@jamnews.ir ...

متاهل بودم اما برای کسب تجربه با پسری دوست شدم!! - تفریحی

tafrihy.net/.../81826-متاهل+بودم+اما+برای+کسب+تجربه+با+پسری+دوست+...
۵ ساعت پیش - ... ۴ تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد تجربه بودم اما برای کسب با پسری دوست مد و زیباییمدل مانتو فانتزی زودگذر ، مجله استقلالی می ...

یاداشت یک استقلالی؛ پس از 56 هفته بالاخره پرسپولیس ...

isport.ir/.../یاداشت-یک-استقلالی-پس-از-56-هفته-بالاخره-پرسپولیس-...
من استقلالی ام، سی و هشت سال اخیر زندگی ام با تاج و بعد استقلال گره خورده و ... ام و علت باخت هم اشتباهات بازیکنان بوده است، قطعا بازیکنان استقلال بد بودند و ... 5- من استقلالیم، استقلالی هم می مانم تا آخر عمرم، با افتخار و سری بالا، این علاقه ... در هر صورت ما قرمزها هم تا ابد پشت محبوب ترین تیم اسیا هستیم چه در باخت و چه پیروزی.

آرش برهانی: به درد استقلال نخورم قطعا می روم

www.chaharah.com/.../آرش-برهانی-به-درد-استقلال-نخورم-قطعا-می-روم
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تا صبح نخوابیدم اما سال 84 من به النصر رفتم و بعد به پاس برگشتم و سپس ... من در استقلال تا آخر فصل می مانم. هیچ بازیکنی تا ابد در استقلال نبوده و مطمئن باشید اگر روزی احساس ... لازم است بگویم من به اینکه تا چند سال دیگر می توانم بازی کنم فکر ... البته مطمئن هستم که این مسائل از طرف استقلالی ها نیست.

| irctr -

searchyar.com/intpage.php?p=/clip/14415794511e0yj
۴۴درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید سمنان عملی شده است · درمان یبوست بارداری، ... 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم · وام ازدواج در ...
نحوه انجام آزمون: ورزشکار همانند شکل صفحه بعد باید در نقطه شروع قرار گیرد و پس از دادن فرمان ... 4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم

روزنامه ایران ورزشی

www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/59139
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرش که در همه این سال‌ها به پای استقلال نشسته به پیشنهادهایی که در ... داد تا صبح نخوابیدم اما سال 84 من به النصر رفتم و بعد به پاس برگشتم و ... من در استقلال تا آخر فصل می‌مانم. هیچ بازیکنی تا ابد در استقلال نبوده و مطمئن باشید اگر روزی احساس ... در این چند وقت متاسفانه یکسری حرف‌ها زده می‌شود که آزاردهنده است.
... 12:31 -تعداد شعبه های اخذ رای تغییری نکرده است / صندوق سیار برای هندورابی / ایرنا ... 12:29 -4 تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم / جام ...

مهر ٩۱ - استقلال محبوب قلبها

dearesteghlal.persianblog.ir/1391/7/
۳۰ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اگر در تمرین هایی که قلعه نوعی میدهد فرصت احیا نداری، خودت بعد از ساعت های ... و آرش یکی از متعصب ترین استقلالی هایی که از امیر متنفره، براش یه پست تو وبلاگش ... من خیلی سال است تو را می شناسم، از همان روز که عشق را شناختم، همان روز که .... اما آنکه ایستاده می‌میرد مرد است؛ تو تا ابد کاپیتان محبوب ما خواهی ماند؛.
منم کم نمیارم و کلا از صبح تا ظهر تا می بینمشون میگم : آرش . ... وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم، هرگز تصور نمی کردم ... و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی‌ام رسیده که در آستانه 36 سالگی ... هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال ..... من تا ابد عاشقت خواهم ماند !
استقلالي دوستاره**حجازي&مجيدي ... تا ابد آبی می مانم ... وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم ، هرگز تصور نمی کردم روزی با حمایت ... بازیکن و کاپیتان استقلال بودن ، افتخاری است که برای " فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست . ... قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما این روزها اتفاقاتی افتاد ...
۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گفته بودم در ایران اولویتم استقلال است و تا وقتی این باشگاه من را بخواهد درخدمتش هستم. ... من استقلالی‌ام و تا ابد استقلالی خواهم ماند. ..... است؟بعد از 6 سال بدون اینکه به من اطلاع بدهند برایم به عنوان بازیکن یک تیم دیگر مالیات ..... وی در ادامه افزود:قطعا اردوی کیش می تواند به نفع تیم ما باشد تا بچه ها با برپایی اردو ...
در مرحله بعد باید الشباب را پشت سر بگذاریم تا به جمع هشت تیم برتر آسیا برویم. ... فکر می کنم کی روش بهترین مربی خارجی بوده که به ایران آمده است. الان همه هم و .... امسال از سخت ترین سال های استقلال بود و فشار زیادی را بچه ها تحمل کردند، اما ... برچسب‌ها: استقلال زلزله, آبی استقلالی, عکس استقلال, استقلالی, سایت هواداران استقلال.
۲۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فوتبال=استقلال=فرهادمجیدی - خدایا خدایا تا انقلاب مهدی ازفرهادمجیدی ... هر گلی که بزنم به فرهاد مجیدی تقدیم می کنم. ... ماده‌ای به بازیکنان تزریق شود که عملکرد آن‌ها را افزایش دهد، قطعا دوپینگ است. .... تا ابد اسم آبیت را روی قلبم حک می کنم ... فک نکن از رفتنت خیلی هم ناراحت شدیم نه از این که بعد این همه سال محبتی
ستار پیراهنش را با مسعود قاسمی ( دروازه بان ) عوض می کند تا از دروازه استقلال برای ... آرش گفت : آماده است تا یک بار دیگر خود واقعی اش را نشان دهد . ... سال قبل مثلث مجیدی ، میداودی و تو در اول فصل خیلی موفق نشان داد اما بعد ...... در این فصل قطعا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود و با توجه به اینکه می ... تا ابد استقلالی می مانم !

فرزاد فرزین، علی ضیاء، بهنام تشکر، نرگس محمدی و... از سرخ‌ ...

www.yjc.ir/.../فرزاد-فرزین-علی-ضیاء-بهنام-تشکر-نرگس-محمدی-و-از-...
۵ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من می دانم که استقلال بازنده بازی است و بعد از بازی به همه استقلالی ها می خندم! ... باشد، خب برگ برنده پرسپولیس هم روحیه رفاقتی است که سال ها بود در ... امیر قلعه نویی هم برای اولین بار دربی را می بازد، چون فکر می کنم تا امروز در دربی نباخته. ... قطعا همه دوستانی که دور هم جمع می شویم پرسپولیسی هستیم و قرار است ...
از مهمترین بازیهای داخلی که استقلالی ها ورزشگاه را پر کرده است می توان به بازی ... سر الكس فرگوسن و ژوزه مورينيو يك بار ديگر مقابل هم قرار گرفتند تا تمام دنيا شاهد .... پس از یک فصل بازی و درخشش این فوتبالیست، سال بعد یک تیم لیگ برتری ... خوب بودیم و در یکی، دو مورد هم مشکل داشتیم که قطعا باید این مشکلات را برطرف ...

1 - وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

farhadmajidi7.blogsky.com/comments/post-2020
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7. پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ. سلام مبارک فرهد جووون باشه انشالله این دوره 75 ساعته هم بگذره و فرهاد جووون بعد ... است انگار هزار سال است که نیستی فرهاد جان بر گرد که تا ابد در انتظارت می مانم چه .... رو ناصرخان اورد)ومجیدی اگر به استقلال می امد قطعا کاپیتان بود(برای حرف خودش هم ...
۲۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - می‌گویند حس قشنگی است حس پدر شدن، حس متفاوتی است که تا ... من روی قولهایی که مدیرعامل استقلال داده حساب کرده‌ام و تا شنبه منتظر می‌مانم. ... همسر نکونام: حالا یک خانواده کاملاً استقلالی شدیم. ... ایشااله به مبارکی پاقدم آریان کوچولو استقلال سال خوبی داشته باشه وسه ستاره بشه ... تا ابد آبی; ۲۱ تیر ۱۳۹۲ ۰۱:۴۷; 0. 1.
از طرفی استق لال تا ابد یک تیم دسته سومیه ! ... تا آخر دنیـــــا پرسپولیسی می مونیم چون خون سرخ تو رگ هامون جاریه. ... تمام سال پای تو بشینن ... اگه اون پنالتی رو میگرفتن وووو گل میشد قطعا بازیکنان استقلال روحیه ی پایین تری ...... تیمی که هنوز هم بعد از ماه ها به دنبال برد در ورزشگاه آزادی است . ..... به مامانم میگم کیسه حمام کجاست؟
۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - صادقی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر قلعه نویی حتما استقلالی می شود؟ ... نتیجــه ------> سال بعد قلعه نوعی به سپاهان رفت و اولین خرید سپاهان ابراهیم توره بود! ... خسرو حیدری هافبک ملی پوش استقلال قطعا یکی از خوشحال ترین آبی پوشانی است ..... نام تو تا ابد بر پیشانیه یکی از بزرگترین افتخارات تاریخ ...
اعضای تیم استقلال بعد از پایان تمرین راهی هتل المپیک شده و پس از صرف نهار با .... به عنوان یک استقلالی، صمیمانه به مجیدی خوش آمد می گویم و امیدوارم حالا با فرهاد روزهای ... قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا آنجا که توان داشته باشم برای این ...... اگر زمانی تیم استقلال واقعا به من نیاز داشته باشد، قطعا به این تیم برمی گردم.
با این حال در بازی فردا قطعا سعی می‌کنیم مهاجمان این تیم به چشم نیایند. ... من با استقلال قرارداد دارم و تا زمانی که من را بخواهند در این تیم می‌مانم. .... به دروازه بان سال های دور تیم ملی باعث شد تا صحنه هایی رقم بخورد که تا ابد از یاد کسی نمی رود. ..... گفتنی است؛ استقلالی ها قصد دارند از شخص علی کفاشیان هم به خاطر مسائلی که طی چند ...
با دقت در آرم باشگاه پرسپولیس می توان به اشتباه املایی آن پی برد. ... او نخستین بار در سال ۱۹۹۸ در بازی مقابل کویت در بازیهای آسیایی بانکوک با پیراهن تیم .... ها عاشقان 8 پرسپوليس از اول تا ابد عشق است پرسپوليس شيره ايمون زايد خبرهاي داغ ... بدهید دربی 75 - استقلال شانس دار - پرسپولیس بدشانس - محسن استقلالی نام خدا.

قرمز ترین دختر دنیا

elnaz-perspolisi.blogfa.com/
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچون سال گذشته در ورزشگاه شهید حیدریان قم حضور پیدا .... شک نکنید در پرسپولیس میمانم / استقلال در حدی نیست که به اون فکر کنم ... ﻫﻤﻪ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﺍﯾﻨﻢ ﯾﻪﺟﺮﻗﻪ ﺍﺳﺖ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﯿﺸﻪ ...4/5 ﻧﻔﺮﻭ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﺭﯾﺒﻞ ﻣﯿﺰد . ... ا ای ب بعد کامنت هیچ استقلالی تایید نمیشه! ... خونی که تا ابد سرخ میمونه هم نماد و اعتبار ماست.

برهانی:جوانی ام را برای استقلال گذاشتم - پایگاه خبری ...

elat.ir/1394/09/برهانیجوانی-ام-را-برای-استقلال-گذاشتم/
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برهانی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد به استقلال بپیوندد گفت:من ... وی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس گفت:سال ۸۴ من به النصر رفتم و بعد به پاس ... وجود منصورخان( پورحیدری) همیشه نعمت است و به تیم ما کمک کرده است. ... هیچ بازیکنی تا ابد در استقلال نبوده و مطمئن باشید اگر روزی احساس کنم با نبودن ...

استقلال اهواز 0 - 2 تراکتورسازی؛ نخستین برد قلعه نویی در ...

feedgah.com/item/2/.../استقلال-اهواز-0-2-تراکتورسازی-نخستین-برد/
وجود منصورخان( پورحیدری) همیشه نعمت است و به تیم ما کمک کرده است. ... هیچ بازیکنی تا ابد در استقلال نبوده و مطمئن باشید اگر روزی احساس کنم با ... برهانی در خصوص اینکه تا چند سال دیگر می تواند فوتبال بازی کند گفت: به این موضوع تا حالا فکر نکرده ام. ..... علی‌محمدی: استقلال ۱۰ نفره دفاع می‌کرد/ قطعاً در آینده جبران می‌کنیم.
او ادامه می دهد:«-- سومین سالی است که در استقلال بازی می-کنم و تا حالا تیم را ... هدف خود دست یافت اما حالا هواداران استقلال قطعاً به کمتر از حفظ صدرنشینى رضایت نخواهند داد و ... یکی از نکاتی که در این دیدار استقلالی ها نتوانستند در زمان حمله مثل همیشه .... وى ادامه داد: سال گذشته اگر مثلت هافبك دفاعى ما به هم نمى ريخت و مصدوميت ها به وجود ...
حجازی ادامه داد:”می دانم که آقای فتح الله زاده یک استقلالی تمام عیار است و من ... همین الان یه خبر خوندم که نوشته بود پژمان سه ماه از میادین دوه و قطعا به بازی با .... فقط بعد از پایان لیگ نهم بود که قلبا دوست نداشتم در استقلال بمانم چون آن سال ..... بارها گفته ام اگر فوتبالم را در ایران ادامه دهم حتما در استقلال می مانم زیرا در این تیم راحت هستم.
همان طور که در سایت آبیته خواندید و در مطبوعات مطالعه فرمودید نیکبخت تا روز سه ... اما مطمئن باشید این استقلال است که استوار می ماند و با سرمایه بزرگی که آن ... که به دلایلی از یکی از دو تیم استقلال و یا پرسپولیس به تیمی دیگر می روند بعد ... نیکبخت از دو سال پیش با پرسپولیسی ها مذاکره داشت و بلاخره امسال به آرزوی خود رسید!

4 سال در استقلال بازی کردم ولی همه به من می گویند ...

b4ab4a.rozblog.com/.../4-سال-در-استقلال-بازی-کردم-ولی-همه-به-من-می-...
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کاپ | تا ستاره سوم در استقلال می مانم/ من همان 4 معروف هستم ..... ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کفشگری: دوست دارم تا ابد پرسپولیسی باشم/ هادی خیلی زود از پیش ما . .... من می دانم که استقلال بازنده بازی است و بعد از بازی به همه استقلالی ها می خندم! ... باشد، ..... قطعا نیکبخت نمونه دومه میثم بائو هستش و شاید کلا 3-4 تا بازی کنه.
امیری ادامه داد: کار علی حمودی زشت و غیراخلاقی است و او در حالی که با ما توافق ... نمیدونم چرا همه قراردادها رو 1 ساله میبندن که سال بعد بازم همین مشکل ها پیش بیاد و ..... اینم هوادار استقلالی با لباس استقلال در بازی تیم ملی و ۴۴۴۴۴ ! ..... را مشخص می کنم / تا چهارشنبه منتظر استقلال می مانم /دوست ندارم بازیکن تحمیلی ..... تا ابد King Leo.

استقلال قهرمانآرشیو وبلاگهای ایران

esteghlalchampion.kapsid.ir/
مدیرعامل استقلال گفت که اسپانسر باشگاه امسال قرار است 25 تا 30 میلیارد تومان ... قبول دارم، بعد از 5 سال به فوتبال ايران بازگشتم و يك مقدار نوع فوتبالم عوض شده بود. ... منبع : استقلال قهرمانبازیکن جدید آبی ها:خدا را شکر که استقلالی شدم .... رسد و اینکه امسال لژیونر می‌ شوم یا خیر اگر این اتفاق نیفتد یا در ذوب‌آهن می‌ مانم که با آن ...

استقلال

taj1945.blogfa.com/1392/02
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال تصريح کرد: پرسپوليس تيم بزرگي است و ... وي ادامه داد: استقلالي که دو ستاره روي پيراهن خود دارد و يک نايب قهرماني و يک مقام .... امیدوارم در آسیا هم به قهرمانی برسیم تا سال بعد به دنبال ستاره چهارم استقلال در ... وی در مورد اینکه آیا سال بعد در استقلال می‌ماند، اظهار داشت: اگر پول بدهند در استقلال می‌مانم.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورزش > لیگ برتر - دروازه بان پرسپولیس می گوید خود حنیف بارها عدد 4 را نشان ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سوشا مکانی پس از بازی مقابل استقلال گفت:«ما هم قسم شده ... منصوریان :اتفاقات آن 8 دقیقه تلخ تا ابد تاریخ فوتبال ایران را آزار می دهد! ... از دوستان استقلالی ظرفیت باخت ندارند/"عدد 4 "من در آوردی است!

همه عکس های هوتن قلعه نویی پسر جنجالی ژنرال و داستان خرید ...

meliyat.com/.../همه-عکس-های-هوتن-قلعه-نویی-پسر-جنجالی-ژنرال-و-داستا...
۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خودش می گوید محمد بابا و هوتن مادرش است. ... در نوجوانی شاگرد قنادی بود و پس از آن تا قبل از پیوستن به استقلال به ... چون قبل از اینکه گواهینامه بگیرم، رانندگی را از مامانم یاد گرفته بودم. ... اگر پدرت امیر قلعه نویی نبود الان استقلالی بودی یا پرسپولیسی؟ ... هر سال ما قهرمان نمی‌شویم و هر سال قرار نیست جام بیاوریم.

انجمن های هواداران پرسپولیس - کلوپ هواداران علي كريمي(جادوگر)

www.arteshesorkh.com/forum/printthread.php?t=304&pp=40&page...
۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اين برنامه خوب جواب داده است و برخلاف بعضي اخبار غيررسمي بايد ... علی کریمی با عقد قرارداد بیش از یک میلیون دلاری فصل بعد در ... مهم طرفداران پرسپولیس هستند - میمانم تا وقتی که آنها مرا بخواهند و در این .... تا ابد نوکرتیم داش علی کریمی .... اعلام شده قطعا انجام مي‌شود براي ليگ سال بعد تصويب شده تا با 16 تيم ...
به گزارش بانک ورزش، پیام صادقیان پس از بازی نفت مقابل استقلال اظهار داشت: بازی ... صادقیان درباره اینکه سال قبل نتوانست در پرسپولیس موفق باشد خاطرنشان ... تصمیم پرسپولیسی‌ها برای استفاده از لباس مشکی تا انتهای فصل جدی است و ... کسانی که به مجموعه نفت‌تهران پا می‌ گذارند، قطعا لیاقتش را دارند. ..... تا ابد سرخ می مونم.

آراز فان - پرسپولیس 4 استقلال 2

arazfun.com/list/پرسپولیس+4+استقلال+2.html
پرسپوليسی‌های جان خیلی خوب می دانند که استقلال و پرسپوليس به جز بازی شش تایی، .... نامجو مطلق :مظلومی برگ برنده استقلال در دربی است .... پرسپوليس نیوز : استقلالی ها در فاصله یک روز تا دربی 82،امید زیادی به پیروزی ... پرسپوليس هفته بعد به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت و استقلالی‌ها در تهران مقابل ..... تا ابد استقلالی ام
من ارتباط خوبی با استقلالی ها دارم و واقعا نتوانستم خودم را راضی کنم که این فضا از ... آمدن و ماندن در استقلال تنها به خواست خودم بوده است که این موضوع در فوتبال ... نیز تشکر می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشید تا ماندن من در استقلال آسان شود و .... که معتقدم اگر مظلومی راه گذشته را برود قطعا شکست می‌خورد اما شاید مشاوران و کلاس ...

حمید شفیعی: با پیراهن شماره ۲۲ نیكبخت، دل هواداران استقلال ...

www.aftabir.com › اخبار ایران و جهان › ورزشی › فوتبال
۲۲ مرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - گفته می شود قرارداد او با استقلال به حالت تعلیق درآمده است هر چند فتح ... تا وقتی با لوكا به مشكل برنخورده بودم، همه چیز عالی پیش می رفت، حتی ... لوكا اوایل خیلی مرا قبول داشت و همیشه از من تعریف می كرد اما بعد از ... قطعاً اگر می خواستم به باشگاه دیگری بروم، بیشتر از یك سال قرارداد .... #سعادت آباد بالای کاج#.

باشگاه شبانه | کیهان - کیهان نیوز

keyhaan.ir/?tag=باشگاه-شبانه
در لیگ محلات هم سرمربی استقلال می مانم, برنامه تمرينی فردای آبی پوشان/حضور .... مستند, مشکلی برای پرسپولیس در اهواز پیش نیامده است/قطعا در تختی بازی می کنیم, ... با کرنومتر از مهار آبپاش وافشای دلاری یک راز تا زنده شدن امید ها برای آینده بوکس, ..... از خاطرات شیرین فیروز کریمی تا انتخاب دومین هافبک دفاعی سال ۹۴, استان ها, ...

فصل نقل و انتقالات تمام شد/ پرسپولیس فعلا گلر دوم نگرفته

www.momtaznews.com/فصل-نقل-و-انتقالات-تمام-شد-پرسپولیس-فعل/
فرهاد مجیدی در پاسخ به تماس های اولیه استقلالی ها تمایلی نشان نداده و مذاکرات با نکونام هم ... منتشر گردیده است تمرین استقلال امروز با حضور نکونام و مجیدی برگزار شد. ... نکونام: تا آخر فصل در استقلال می‌مانم/ فاضلی:نکونام درحال مذاکره با استقلال است ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از سال ۱۳۴۷ که پرسپولیس به عنوان اولین تیم ...
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوشبختانه وضعیت تیم از نظر فنی خوب است و در 2 بازی آخرمان ... نزدم چرا که 10 سال است در نفت حضور دارم و به همین دلیل سکوت کردم تا جو خراب نشود اما من هم مشکل دارم. ... اگر سید جلال حسینی و وحید امیری هم می‌رفتند قطعاً کار ما سخت‌تر می‌شد. ... اگر قرار باشد در نفت بازی کنم که در این تیم می‌مانم اما اگر تصمیم به ...
۲۰ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - با این فوتبال، ای بسا چند سال دیگر طرفدار تراکتورسازی تبریز ... گفتم که، عابدزاده مرا استقلالی کرد. ... و چون اون تیمی که عابدزاده توش بود، استقلال بود، آبی ها آن بازی را ... اگر گوش الاغ را سوارش می گیرد، پس “عقاب آسیا زنده است، چون فوتبال ... در صورتی که قطعا حضور آنها باعث خواهد شد تا جمعیت ما به اندازه ...
فوتبال=استقلال=فرهادمجیدی - خدایا خدایا تا انقلاب مهدی ازفرهادمجیدی محافظت بفرما ... اگر ماده‌ای به بازیکنان تزریق شود که عملکرد آن‌ها را افزایش دهد، قطعا دوپینگ است. ... استقلال با فرهاد با سامی و با نکونام و حتی با شوت سیاوش می توانست به گل برسد اما .... کاپیتان استقلال ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا سال به سال پیشرفت می‌کند و ...

اعلام پاکی :: مرکز نزدیکی به خدا

tobe94.blog.ir/page/اعلام-پاکی
خدایا هر چقدر تو را برای نعمت هایت شکر کنم باز هم کم است. ..... شاید مدیریت اون لحظه صلاح دونسته حذف کنه ولی قطعا باید ستاره دار میکرد تا من .... وقتی شما هم با سال جدید داشتی اعلام پاکی میکردی لذت میبردم. ..... ان شاااا همیشه اینقد شاد و تا ابد پاک بمونین ... وقتی ساعت ۲ هم از مدرسه میایم خسته و کوفته و گشنه بعد ناهارم مثل خرس می ...

شبکه خبری تحلیلی حزب الله - آخرين عناوين ورزشی ...

hezbollahnews-varzeshi.wikifeed.ir/
همچنین از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ با رای اعضای مجمع به عنوان عضو هییت رییسه سازمان لیگ ..... داور هم یک پنالتی برای استقلال نگرفت و در مجموع روز‌، روز آنها نبوده است. ..... ظاهرا استقلالی ها با سرمربی خود قرارداد دارند اما گزینه هایی که پیش از پرویز مظلومی در ...... بعد از هر گلي كه اين را به مامانم مي گفتم داداشم مي گفت :«تو نمي خواي دست ...

از برج‌های دوقلو بیرون زد/ ژست انتخاباتی در پس ... - دیوار نیوز

www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=دم-خروس...از...سپتامبر...
کار ظریف و برجام با رفتن اوباما سخت می شود/ ظریف تنها گزینه ارتباطی ... رئیس راهزنان اموال بلوکه‌شده ایران جان کری است/ اگر مشکل دولت قبل است چرا آن زمان 2 ...

استقلال درباره استقلالی لیگ on Instagram

mulpix.com/instagram/استقلال_درباره_استقلالی_لیگ.html
استقلال درباره استقلالی لیگ ... Media Removed . . فتح الله زاده : كسانى كه حرف از فتوشاپ ميزنند قطعا ... . . ... عمران زاده: جوانان استقلال قدر پیراهنشان را می دانند/ .
۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آقاي مه‌آفريد در دادگاه گفته كه هزينه ماهانه شما 25 ميليون تومان است، با 25 ... فكر مي‌كنم چون شك من در اين دو سال آخر بيشتر شده بود، سعي مي‌كرد با اين ... از صبح ساعت 6 كه از خانه بيرون مي‌زد پي كار بود تا شب ساعت 11 كه ... من بعد از هشت – نه ماه تصميم گرفتم كه با مامانم و دوستش برویم لواسان. .... مي گوید نمي‌دانم چي شد؟
در مقابل تیمی که ۱۱ نفره دفاع می کند، این نوع بازی سخت است. نفرات کلیدی را در ... مجید اخشابی برای سال 95، 2 قطعه را در حال و هوای نوروز آماده کرده است. مجید اخشابی ...

قرمزترین پسر دنیا پرنسیا

peransia.com/blog/redboys
رییس سازمان لیگ گفت:طاهری راست می گوید،او میلیاردها تومان هزینه کرده است و خون دل ... اگر خوب است چرا در این 11 هفته لیگ برتر او 7 تا سوت زده که یا برای استقلال است یا ..... گفت و گو با دلال استقلالی که متهم است پرسپولیس برانکو را بسته! .... از همان سال اول تشکیل پرسپولیس به جمع سرخپوشان پیوست و ده سال بعد در سن 31 ...

استقلال - پرنسیا

peransia.com/blog/asas2012
۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استقلال تا دقیقه 20 موقعیت گلزنی روی دروازه راه آهن خلق نکرد. .... این نخستین گام جدی شاگردان مظلومی است و هواداران این تیم منتظر رونمایی از تیم‌شان هستند. ..... منبع : چهارتا نیوز-سه استقلالی نیم فصل در پیکان/ رحمتی موثر در نقل و انتقالات .... باید دید آیا او بعد از 9 سال حضور در استقلال از این تیم جدا می شود یا نه ...

مدرس - مازندلیگ - اخبار ورزشی مازندران

mazandlig.com/tag.aspx?t=مدرس
فان‌خال قطعاً رفتنی است ... به گزارش مازندلیگ، ابوالفضل خطیبی کشتی‌گیر نوجوان فریدونکناری در سال 1380 ... راهی طولانی در پیش است تا از کاراته همان نتایجی را طلب کنیم که استحقاقش را دارد و .... همسر نوروزی: در تهران می‌مانم تا هانی جای پدرش را بگیرد .... ار حضور استقلال ساري در ليگ برتر كبدي كشور تا ميزباني گلوگاهي ها از ...

ایران | شماره 5173 | ایران شوک | صفحه 23

iran-newspaper.com/1391/6/20/Iran/5173/Page/23/Index.htm
کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به موسسه فرهنگی - مطبوعاتی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. بستن متن خبر. فونت بزرگ فونت کوچک ...
حالا فردوسی پور در نظرسنجی برنامه ٩٠ درباره زیباترین گل سال از بینندگان پرسید كه همین ... ۵۰ کیلو آلبالو» با سرگروهی پردیس کوروش به نمایش در می آید و فیلم سینمایی «خشم و ... شکر آباد» دیگر برنامه نوروزي این شبکه معرفی شده است. ... و پرورش هر منطقه بعد از تعیین مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزي نسبت به بازرسی ...

امروز خوشحالم

sirindex.ir/tag/امروز+خوشحالم
ای کاش می دونستی که بعد از رفتن تو من تازه دارم نفس می کشم. ... خوشحالم خیلی طوری خوشحالم ک وقتی مامانم صبح اومدم توو اتاقم یعنی بعد از قطع کردن تلفن با پدرت ...

دست چين [آرشیو] - صفحه 2 - تبادل نظر پرنيان

www.parnianuk.com › تبادل نظر پرنيان › تالار اصلي › گفتگو ي آزاد
۱ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - وقـــت آن اســــت بــــرای پســرت// ایـــــن الاغ نـــــــرّه ی کــــره خــرت ... بعـد از آن یک دو تا پالان بخـری// بـهــر آن کُــرّه خـــوشگـــل بـبـری .... با یک پژوی کهنه آمد، بعد از یک سال با دوازده تا ماشین این طرف و آن طرف می رفت، بعد از دو سال با ..... بعنوان تلاش پيروزمندانه ی انسان در مسيری که به ابد يت می پيوندد باقی خواهد ماند.

قرمزترین پسر دنیا اسپیناد

espinad.com/blog/redboys
اگر خوب است چرا در این 11 هفته لیگ برتر او 7 تا سوت زده که یا برای استقلال است ... زمانیکه بازی سپاهان و استقلال را به حاج بابایی می دهیم بازی پرسپولیس را هم به ..... وبلاگ ' گفت و گو با دلال استقلالی که متهم است پرسپولیس برانکو را بسته! .... از همان سال اول تشکیل پرسپولیس به جمع سرخپوشان پیوست و ده سال بعد در سن 31 ...

نایس استار - Part 87

forum.nicestar.ir/page/87
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اسپورتیج فول آپشن در ارومیهدر سال جزئیاتی برای زیبایی ظاهری ..... آباد نیز آپارتمانی نوساز که متراژ آن متر است به قیمت متری میلیون و ... خرید فروش رهن اجاره املاک / اجاره آپارتمان از 51 تا 100 متر باپداس ..... خرید 140 متر لردی شهرک استقلال – راستین دیتا ... اگر به تیم های خارجی نروم استقلالی می مانم باآفتاب

اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> دین و معارف >> مراسم ...

feed.tpanel.ir/religion/139502051177292/مراسم-معنوی-ام-داود/
... آغاز می شود · آشنایی با برخی از حافظان قرآن ممتاز مؤسسه مهد قرآن در سال ۹۴ ... نشانه های جامعه علوی است · همایش تقدیر از آثار و پایان نامه های تقریبی برگزار می شود ... بزرگترین گرفتاری دنیای اسلام فاصله گرفتن از معارف قرآن است · معرفت شناسی ... ۴ تا ابد برای استقلال است/ قطعا برای سال بعد استقلالی می مانم · کمانداران امشب به ...

پو اس ام اس | 78\- کیسه کشا | جستجو |

poosms.ir/list/78%5C-+کیسه+کشا.html
روزى شیخى نزد عارف اعظم آمد و گفت: من چند ماه است در محله اى خانه گرفته ام روبروى ... پسرک از اتاق بیرون رفت و بعد از مدتی با یک گوشت کوب و دو تا ظرف برگشت. ... این کيسه به طور طبیعی و در حین زایمان پاره می شود تا تولد ساده تر انجام شود اما در .... آخرین برد استقلال در دربی ، گوگل جواب میده: مامانم صدام می زنه باید برم ، ببشخید

کیا: این دفعه بهانه ای نیست، دربی هجومی شود/خداییش دربی ...

shoot24.ir/کیا-این-دفعه-بهانه-ای-نیست-دربی-هجومی-شودخداییش-دربی-قش...
ورزش > لیگ برتر - مهدی مهدوی کیا از مهدی طارمی تعریف و تمجید می کند و می گوید او ... برای انجام یک بازی زشت وجود ندارد و این بار تیم ها تلاش کنند تا بازی پر گل شود. ... اند ولی پرسپولیس انگیزه بیشتری دارد چون باید بعد از دربی با الهلال بازی کند. ... سابق استقلال هم مصاحبه ای کرده و حرف های تلخی درباره خودش و خانواده اش زده است.
استقلالي دوستاره**حجازي&مجيدي ... نوشته شده در سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۱ و ساعت ۱۳:۲۱ بعد از ظهر توسط جاوید ... خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم ... یکی را تا ابد دوست میدارم ، کسی که هیچگاه درد دلم را نفهمید و ندانست که او دراین ... بازیکن و کاپیتان استقلال بودن، افتخاری است که برای ” فرهاد مجیدی” فراموش شدنی نیست.

نیمار آسیــــا+جمشیدیِ یوز پلنگآرشیو وبلاگهای ایران

ps11.arestis.ir/
آرستیس بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که به صورت روزانه آپدیت میشود. ... استقلال و پرسپولیس خیلی متفاوت تر از کار کردن در تیم های دیگر است من هم از آنجایی که ..... حرفه‌ای نسبت به سال گذشته بهتر شده است اما قطعا برای قضاوت در این باره زود است. .... منبع : نیمار آسیــــا+جمشیدیِ یوز پلنگتا ابد سرخ می مونم.

تا 10 روز اینده درباره کادرفنی تصمیم می گیریم - موزیکس

musicss.bekhandfun.in/tmsi1193486_تا-10-روز-اینده-درباره-کادرفنی-ت...
جام نیوز JamNews کرار اصرار داشت و و خرم اباد نیوز. کاریکاتور روز ... بارها پیش امده است که درباره یک تصمیم می کند تا تصمیم می گیریم مشخص می. ... المپیک سال اینده به ثمر می در جلسه روز یکشنبه را می کنیم تا قبل از. ... توصیه مظلومی به هواداران استقلالی. .... از امدنم به استقلال پشیمان نیستم اگر مرا بخواهند فصل بعد هم می مانم.

به پیشنهاد سپاهان افتخار می کنم اما اسکوچیچ در فولاد می مانم ...

sargarmii.in/psar1903312_به-پیشنهاد-سپاهان-افتخار-می-کنم-اما-اسکوچ...
موضوع هم افتخار می کنم که شایعه حضورم در سپاهان به در استقلال می مانم. ... اسکوچیچ به من در بازگشت فکر می کنم فقط در سال اول و امسال در فولاد می. ... دوستان عاشقانه ای دیگر از استاد علی اذر که قطعا حالتان را خوب خواهد کرد خواهش می کنم. ... این متن حرف های هواداری از جنس ابی است ابی و تا ابد استقلالی تقدیم به سید مهدی رحمتی.

استقلالی عنوان - ایران 2016

i2016.ir/استقلالی-عنوان/
۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان در حالی که برابر ملوان عقب بود توانست روی یک ضربه کرنر و ضربه دقیق کاپیتان طیبی به گل برسد تا ...
این مطلبمون توی سایت اصلی بیش از 1000 تا نظر البته بهتره بگم کل کل ... اغا من کاری به هیچ کدوم نسلا ندارم عشق است نسل 80 ...... اونوقت چطور شما به بزرگتراتون که دهه شصتیا باشن یگین احمق بعد توقع ...... فرزاد فرزین محمود آباد کنسرت دارده ...... فقط پرسپولیس استقلال هم می تونه بره چندتا نقطه بخوره نظر بالایی منظورم به ...
به گفته خود محمدرضا گلزار،وی از 6سالگی والیبال را دنبال می کرده است. ... سال 80 شركت ايكات از رضا دعوت كرد و او سال 81 با اين شركت قرارداد بست و بعد از آن دوباره تمديد ...... دوست عزیز اقای گلزار قطعا و‌یقینا متولد سال ۵۶و الان ۳۷سالشونه. ... عاشق سینما هستند میخوام که تا ابد آقا گلزار برای سینمای ایران مثل همیشه زحمت بکشند چون ...

در یک بازی٤٠ گل بخوری اما ٤ بازی پشت هم نبازی

noghtehkhat-ba.landindex.ir/.../در+یک+بازی٤٠+گل+بخوری+اما+٤+بازی...
هفت محبوب آبی ها نامی است که می تواند برای روزهای سخت استقلال مرهم باشد. ... من هم به عنوان يک استقلالی برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می کنم. ... در ضمن فصل نقل و انتقالات نیم فصل تا مورخ ٩٤/١١/١١ تمدید شد. .... تا نخوایم و نتونیم درست و حسابی بخوایم به این خواستمون نمیرسیم یا طبق گفته اون دوستمون ٢٠ سال بعد میرسیم.
فان آباد. قد بازيگرقد بازیگران زن ترکان زن ايراني , عکس دسر جدید , عکس های ازهتل ... به گزارش «تابناک»، قرار است در جریان این سفر دو روزه، صالحی امروز با محمد ...

6 تا دختر خل و چل و باحال

youdirect.ir/p/8fe14219555b0673d1f3aaef5fbbbdec02
6 تا دختر خل و چل و باحال 6 تا دختر خل و چل و باحال تا ابد دوست میمانیم. ... تا پارسال کلاسامون یکی بود ولی امسال جدامون کردن من و هستی تو یه کلاس آیدا و مریم هم .... مندان منچستر رو قطعا یاده گری و فیل نویل میندازه که البته رافائل دو سال بزرگتره! ... از پنالتی بازی استقلال سپاهان - وقتی یه دروازه بان اخراج می شه، معمولا مربی ها دروازه ...

احتمال ج کرار از استقلال

mhdl-blogfa-com.nahamta.ir/tag/احتمال+جدایی+کرار+از+استقلال.html
کرار جاسم از ابتدای این فصل و حتی در دوره آماده سازی نیز با استقلالی ها بر سر این مساله مشکل ... به گزارش سایت رسمی استقلال تا ابد قهرمانه رأی کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص درخواست ... افشارزاده: مشکل کرار را خیلی بزرگ کرده‌اند/ فعلا در استقلال می‌مانم ..... بعد از بازی با استقلال اهواز/تمرین استقلال سه روز تعطیل است.

ژانویه | 2013 | قالب وبلاگ | برگه 19

pichak.net/crop/2013/01/page/19/
صحبت های لیونل مسی پس از دریافت توپ طلای بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۲: .... مسلم است که موهای طبیعی بسیار بهتر و البته گران تر می باشند. ... آب را جوش بیاورید ماکارونی – براکلی و نخود فرنگی را در آب جوش بریزید تا بپزد ... بعضی از این کلیدهای ترکیبی ممکن است برایتان بسیار آشنا باشد ولی قطعا .... غریب می مانم

اخبار تصویری/Video News - بازیگران و چهره های ایرانی که ...

www.shafaghnews.com/.../بازیگران_و_چهره_های_ایرانی_که_ستاره_نشد...
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعضی هایشان عمر حضورشان به یکی دو سال . ... از انقلاب کافی بود تا تبدیل به انتخاب اول تجاری سازها شود اما او برخلاف دیگر بازیگرانی .... آزار و اذیت زن جوان در بیابان‌های منطقه حسن آباد +عکس ... اشک های بازیگر زن استقلالی بعد از باخت تیم محبوبش + عکس ... سرفه می کنید، این سبزی شفا بخش محبوب را بخورید!

برچسب ها - پرسپولیسی

https://aftabnews.ir/fa/tag/26/پرسپولیسی
نسب یک پرسپولیسی تمام عیار است و هیچگاه به استقلال... خودم یک ... پس از درگذشت خواننده محبوب پاپ بحث استقلالی یا پرسپولیسی... است با این حال ... مسعود مرادی پس از گذشت 4 سال از دربی 69/گل پرسپولیس در آن بازی درست بود! ... پرسپولیسی می مانم ... یک پرسپولیسی می دانم و تا ابد نیز پرسپولیسی می... کد خبر: ۲۶۷۱۸۰ ...

524 - بهمن طالبی - راه کمال

bta.parsiblog.com/Author/بهمن+طالبي/?P=524
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ابتدا گفته می شد او پرسپولیسی است ولی بعد شنیده شد استقلالی است. ... قرمزها با همین اهرم، مدام به او فشار می آورند که چرا در استقلال است و ا نشاءا. ... تا خودشان یا دیگران را نکشند، دیر است یا آنها که ساکنان کم سن و سال قبرستان .... هفته ای یک بار می آیم و سه روز می مانم، با مخارج هتل، ناهار و شام و رفت وآمد، گمان می ...

38140 - مشاهده مطالب

www.tebyan.net/newindex.aspx?PageSize=10&USERID...1
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 3,116
  • بازدید کلی : 21,300